Вівторок
19.03.2024
11:19
Категорії розділу
Актуально))) [179]
Свято... [60]
День народження...))) [1]
Змагання [7]
Семінар [11]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Пилипчанський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ"

Шановні  відвідувачі нашого сайту!! 

Час швидко біжить, змінюються технології, змінюються підходи до педагогічних технологій і до засобів їх подання і висвітлення. Офіційний сайт нашого закладу  Пилипчанського НВК  у травні 2021 року також "переїхав" на іншу платформу - більш функціональну і сучасну. Тому ми розміщуємо нижче посилання на новий сайт нашої школи:  https://sites.google.com/view/pylypchanvk/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8?authuser=0

 

 

 

 

 

 

 


Шановні відвідувачі! У ці дні готується до публікації оновлена версія сайту Пилипчанського НВК на платформі Google,  тому згодом з'явиться посилання на перенаправлення ваших пошукових запитів по сайту на новий сайт, а даний ресурс буде зберігатися як архівний. Тому просимо вибачення за тимчасові незручності у висвітленні подій нашого шкільного життя. Життя не стоїть на місці і ми  також бажаємо йти в ногу з часом.

 Адміністрація Пилипчанського НВК "ЗОШ І - ІІІ ступенів - ДНЗ"

                        

  ЗЗСО - заклад  загальної  середньої  освіти,  така абревіатура згідно нових положень концепції    Нової української школи запроваджена з 2018-19 навчального року.   


Батьки і діти. Й Інтернет

За результатами  анкетування у Пилипчанському НВК

 "Невже така страшна картина з загрозами з Інтернету, яку нам малюють?"

     Шкільне життя переживає потрясіння за потрясінням. Віртуальний світ все сильніше вклинюється в наше життя. Це модно, сучасно, весело і перспективно. Та питання кібербезпеки поступово все більше актуалізується, і, як показує досвід, заборони на сьогоднішній день практично не діють, тому дітям, їхнім батькам, а також педагогам у навчальних закладах приходиться знаходити спільні шляхи і методи для порозуміння.

        У Пилипчанському НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» 23-26 лютого 2021 року на основі пам’ятки, матеріалів тренінгів і виховних заходів з дотримання правил безпеки в онлайн-середовищі вихованцями гуртків журналістики та фотогуртка була розроблена анкета соціологічного опитування з питань безпеки в Інтернеті і визначення впливу онлайн-спілкування на дітей та питань контролю з боку батьків. Анкета містить 19 простих запитань з варіантами відповідей «так» чи «ні», а результати узагальнювались і аналізувались по двох вікових групах – 6-8 та 9-11класів. В анкетуванні прийняли участь 33 учня Пилипчанського НВК.

Нижче наводимо узагальнені висновки по результатах здійсненого анкетування.

   Проблеми батьківського контролю. Лише кожну третю дитину батьки періодично контролюють, чим вона займається в Інтернеті, з ким спілкується, в яких мережах «зависає» і скільки часу на це витрачає. І що примітно, сред старших дітей цей показник дещо вищий – 42 відсотки. Лише 25 відсотків учнів згодні з тим, що батьки мають контролювати цей процес і повинні мати право доступу до первинної інформації. Але довіряти «святая святих» - паролі до облікових записів не поспішають – лише 10-14 відсотків дітей діляться з батьками своїми паролями до облікових записів. І батьки, в свою чергу, не наполягають на цьому, вони майже не знають (лише 10 відсотків в учнів середньої ланки), що існує безкоштовний і такий важливий функціонал, як батьківський додаток про місцезнаходження дитини.

Діти не дуже охоче спілкуються зі своїми батьками в соціальних мережах: лише 42 відсотки у дітей старшої ланки. Учні 6-8 класів мають вищий показник – 72 відсотки, та спілкування обмежується лише короткими повідомленнями про час і місце перебування, а проблеми і секрети свого онлайн-життя діти розповідають лише, коли в сім’ях якісні і довірливі стосунки поставлені в реальному житті – 38-25 відсотків відповідно середньої і старшої ланок. Якщо у сімї не вистачає довіри і уваги з боку батьків, то Інтернет тут ніяк не допоможе.

Ну і саме головне у цьому підрозділі: чи можуть батьки стати наставниками і прикладом для своїх дітей у спілкуванні у мережах і дотриманні культури і безпеки поведінки в Інтернет? На жаль, лише 27 відсотків учнів (узагальнено) беруть приклад з батьків і вважають, що вони все ж можуть показати, навчити, порадити як правильно і ефективно використовувати спілкування онлайн.

Проблема конфіденційності в Інтернет. Учні добре розуміють, що в Інтернеті існують певні небезпеки для себе. Особисту інформацію про себе публікує лише кожна п’ята дитина середньої ланки і кожна дванадцята зі старшої ланки. Та, на жаль, ще не усвідомлюють, що реєстрація своїх геоданих (т.зв. чекінінг) також несе в собі потенційну небезпеку (57 і 16 відсотків).

Багато друзів мати ніхто не забороняє, та віртуальні друзі далеко не завжди бувають такими приємними і «пухнастими». Та у двох третин дітей є віртуальні друзі у мережах, з якими вони хоч раз на тиждень спілкуються короткими постами і обмінюються повідомленнями. Більше того – готові навіть зустрітися за сприятливих умов : тут учні старших класів трохи сміливіші (84 відсотки проти 57). І приблизно дві дитини з трьох відповідають в мережі незнайомцям «так» на пропозицію познайомитись і дружити, хоч і усвідомлюють потенційні небезпеки. Хоча в реальному житті всього лише біля 20 відсотків готові відчинити двері вдома незнайомцям –дуже небезпечна і невиправдана сміливість. І такий же відсоток позитивних відповідей надійшло на питання «чи готові ви розглядати привабливі пропозиції з Інтернету?» Звісно , тут діти по різному розуміють питання привабливості і мають різний рівень інстинкту самозбереження і азарту, тому висновки не будуть цілком коректними.

Проблеми пікантні і небезпечні. Оскільки питання привабливих пропозицій дуже широко і відкрито розповсюджене і діти сприймають її як звичайну рекламу, то інші таємничі теми на порядок сильніше збуджують юний мозок. Діти ще не навчились культури спілкування в мережі і не готові публічно ділитись своїми дописами: 80 відсотків соромляться своєї «писанини» в чатах і лише 43 і 58 відсотків відповідно пишуть правду про події і людей. 20 і 8 відсотків дітей виставляють в Інтернет свої не дуже культурні та готові опублікувати навіть інтимні фото. Можливо це і невеликий процент, та батькам і педагогам вже є над чим задуматись.

І останнє: це контактування з небезпечними екстремальними групами. Усі учні прекрасно усвідомлюють таку небезпеку, але самовпевнено (95 відсотків респондентів) заявляють, що психологічно стійкі і не піддадуться на такі пропозиції. Тут впевненості дітям надає ще той факт, що лише до 9 відсотків з них надходили такі пропозиції, і слава Богу, все минулось без слідів тиску, примусу, гіпнозу чи НЛП.

І взагалі, учні все частіше замислюються над тим, чи не надто вони вже стали залежними від мережевих технологій. 57 відсотків дітей 6-8 класів вже експериментували прожити хоча б один день без своїх гаджетів і Інтернету, а 92 відсотки старших дітей усвідомлюють, що потрібно робити такі «перезавантажувальні» дні. Нічого страшного не станеться, світ зі своїм Інтернетом нікуди не дінеться і в реальному житті так само багато цікавого і дивовижного.

Віктор Завируха, Наталія Пруська, Влад Щарбань, Назар Карев, Бєсєдіна Олександра

Пилипчанський НВК, с.Пилипча Білоцерківського району Київської області, лютий 2021 року.

 

 

 


Вітаємо команду дівчат та їх тренера Строкіна Юрія, які вибороли друге місце в змаганнях з баскетболу серед команд Білоцерківської міської територіальної громади :

                                                    

 


Основи кібербезпеки: це надзвичайно актуально!

ВАЖЛИВО!       САМЕ ЦІ ПОРАДИ ВБЕРЕЖУТЬ ВАШУ ДИТИНУ

        Трагедія в Боярці з отруєнням двох школярок, а всід за нею і інші , шокувала всю країну, особливо батьків, які щодня бачать своїх дітей з гаджетами в руках , бо за попередньою версією слідства , дівчата зробили це саме через челендж, який поширюється в одній із соціальних мереж! Діти реєструються на сумнівних сайтах, беруть участь у іграх, які закінчуються трагічно. Я невпевнена , що трагедія в Боярці сталась через відео в соціальних мережах , саме тому ми дізнаємось інші подробиці , але я впевнена на 1000 відсотків, що кібербезпека сьогодні повинна бути на першому місці! Наші діти не випускають гаджетів з рук, і просто заборонити користуватись телефоном неможливо, адже інтернет-простір – це світ, де всі ми, і дорослі також, черпаємо інформацію та спілкуємось щоденно. Але бути причетним до онлайн-життя дитини та контролювати цей процес ми просто зобов’язані! Ці 20 порад допоможуть вам, батьки, не тільки навчити дітей «цифровій гігієні», але й захистити їх від багатьох інтернет-загроз.

1. РОЗМОВА. Відкриті і чесні розмови про онлайн-життя вашої дитини – один з кращих способів захисту від кібершахраїв, неналежного контенту та інтернет-цькування.

2. ВІРТУАЛЬНІ ДРУЗІ. Застерігайте дітей, що не завжди віртуальні друзі – це ті, за яких вони себе видають.

3. «ІНТЕРНЕТ-ДВЕРІ». Ваша дитина знає, що не можна відкривати двері незнайомцям? То навчіть її також не відповідати незнайомцям в мережі.

4. ПОСИЛАННЯ. Навчіть дитину не відкривати незнайомі посилання.

5. ПРИВАТНІСТЬ. Ваша дитина повинна розуміти це поняття та не залишати у соцмережах особисту інформацію на кшталт домашньої адреси або адреси школи, імен батьків чи номерів банківських карт.

6. АНКЕТИ. Навіть якщо після заповнення анкети на сайті чи у соцмережі на дитину чекає приз, вона повинна розуміти всі ризики та ігнорувати «привабливі» пропозиції.

7. ГЕОМіТКИ. Попросіть дитину не ставити геометки в місцях, де вона часто буває.

8. ІНТЕРЕСИ. Дорослі повинні знати, у яких групах у соціальних мережах спілкується їхня дитина, або мати доступ до перегляду цих чатів обов’язково з попередженням про це дитини, інакше є ризик втратити довіру.

9. КОРИСНІ ДОДАТКИ. Встановіть на телефон дитини додаток, який буде відстежувати і показувати її місцезнаходження (Kaspersky Safe Kids, «Где мои дети», Google Family Link, Kids Place та ін..).

10. ІНТЕРНЕТ ПАМ'ЯТАЄ ВСЕ. Тому дуже важливо навчити дитину спілкуватися в ньому так, щоб не було соромно ні за одне залишене слово або відправлений файл.

11. МЕРЕЖИВИЙ ЕТИКЕТ. Як і в реальному житті, ваша дитина повинна навчитись поважати приватність інших, не розпалювати конфлікти та ділитися тільки перевіреною інформацією.

12. ПЕРЕХІД У РЕАЛЬНІСТЬ. Ваша дитина повинна знати, що зустрічатись у реальності з незнайомими людьми з Інтернету – це дуже небезпечно!

13. ІНТИМНІ ФОТО. Дитина не повинна викладати або відправляти свої інтимні фото НІКОМУ І НІКОЛИ! Бо все що викладаєш в інтернет залишається там назавжди!

14. ПАРОЛІ. Ніхто не повинен знати логіни та паролі вашої дитини, крім неї та вас, якщо ви про це домовились.

15. «НІ!». Навчіть дитину говорити це слово завжди, коли хтось незнайомий, або навіть друг пропонує зробити щось недозволене або виконати прохання.

16. КОМПРОМІС. Тотальний контроль онлайн-життя може привести до конфліктів та недовіри між вами та дитиною. Йдіть на компроміси та домовляйтесь із дитиною.

17. ОНЛАЙН-ДРУЖБА. Насолоджуйтесь онлайн-простором разом із дитиною: переписуйтесь, кидайте один одному фото та смішні відео. Будьте підтримкою та другом своїй дитині.

18. ДЕНЬ БЕЗ ТЕЛЕФОНУ. Регламентуйте час проведення вашої дитини у мережі в залежності від її віку. Маленьким дітям давайте телефон по годинам, а дорослим запропонуйте хоча б один день на тиждень                                відмовитись від онлайн-життя.

19. БАТЬКІВСЬКИЙ ПРИКЛАД. Тільки власний приклад батьків, які сприймають Інтернет виключно як засіб отримання інформації, а не як місце, де можна приховатись від проблем, допоможе вам донести                                             всі ці правила вище.Якщо ви спілкуєтесь з дитиною – відкладайте телефон. Часто діти занурюються у світ Інтернету тільки тому, що їм не вистачає уваги від батьків у реальному житті!

 З повагою адміністрація Пилипчанського НВК .Ознайомлені:


 

ОБЕРЕЖНО: ТОНКИЙ ЛІД!

ПОГОДЖЕНО                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО                                                        Інструкція з безпеки життєдіяльності №

Головою ПК НВК        ______Л.О.Чернюк                              Наказ директора НВК       № від 28.08.2018

Щоб ні з ким не трапилося лиха, потрібно обережно поводитись на льоду. Найбільш небезпечна крига — перша та остання, адже така крига надзвичайно тонка, неміцна і не витримує маси навіть маленької дитини.

Для однієї людини безпечним вважається лід синюватого або зеленуватого відтінку, завтовшки більше за 7 см. Для групи людей безпечним є лід товщиною не менше ніж 15 см. При пересуванні декількох людей по льоду треба йти один за одним на відстані. При масовому катанні на ковзанах лід має бути завтовшки не менше ніж 25см.

Перш ніж ступити на лід водоймища, треба дізнатися про товщину льодового покриву за допомогою довгої загостреної палиці (плішні) чи іншого подібного предмета, але обов’язково легкого, який вільно можна втримати в руці.

Щоб уникнути нещасних випадків, потрібно дотримуватись основних правил й необхідних дій:

не можна перевіряти міцність льоду ударом ноги;

під час руху по кризі потрібно слідкувати за його поверхнею, обходити небезпечні місця і ділянки з кущами, травою, очеретом;

потрібно обминати ділянки, покриті товстим прошарком снігу — під снігом лід завжди тонший;

особливу обережність треба проявляти в місцях зі швидкою течією, джерелами, струмками, теплими стічними водами підприємств та ферм, а також там, де струмок впадає в річку;

необхідно взяти із собою палицю для того, щоб перевіряти міцність криги. Якщо після першого удару палицею на ній з’являється вода, крига пробивається, то треба негайно повернутися на те місце, звідки ви прийшли. Якщо лід недостатньо міцний та у випадку, коли він почав тріщати під ногами, слід негайно зупинитися і повернутися назад тим же шляхом, роблячи перші кроки без відриву від його поверхні;

особливо обережно потрібно спускатися з берега: лід може нещільно з’єднуватися із сушею, можливі тріщини, під льодом може бути повітря.

Якщо ви провалилися під лід, то потрібно:

не панікувати, утримуватися на плаву, уникаючи занурення з головою;

кликати на допомогу;

намагатися вилізти на лід, широко розкинувши руки, наповзаючи на його край грудьми і почергово витягуючи на поверхню ноги;

намагатися якомога ефективніше використати своє тіло, збільшуючи ним опорну площу;

вибравшись на лід, перекотитися і відповзти в той бік, звідки прийшли, де міцність льоду вже відома.

Далі необхідно переодягнутися. Якщо сухого одягу під руками не виявилось, треба викрутити мокрий і знову одягнути його. Щоб зігрітися, слід виконувати будь-які фізичні вправи. Можна розтертися сухою вовняною тканиною, потім необхідно сховатися в захищеному від вітру місці, добре вкутатися, за можливості випити гарячого чаю.

Перш ніж прийти на допомогу тому, хто провалився під лід, необхідно:

покликати (якщо це можливо) на допомогу;

знайти предмет, який можна кинути потерпілому (міцну палицю, мотузку, власний пояс, шарф, сумку або рюкзак, якщо вони без речей і мають довгу, міцно пристрочену лямку);

оцінити, наскільки далеко від берега опинився потерпілий і чи є можливість без перешкод дістатися до нього.

Якщо ви впевнені, що зможете (чи готові) врятувати людину, то необхідно:

гукнути, що ви йдете на допомогу;

наближатися до ополонки поповзом, широко розкинувши руки;

підкласти під себе лижі, дошку, фанеру;

обговорити свої дії з постраждалим (домовитися про команду, на яку потужним ривком будете його тягнути, а він у цей час намагатиметься виштовхнути тіло на поверхню);

не підповзаючи до самого краю ополонки, подати потерпілому гілку, жердину, лижу, шарф, мотузку, санчата чи щось подібне і витягнути його на лід. Ремінь, шарф, ціпок допоможуть урятувати людину, але треба пам’ятати, що подавати або кидати їх потрібно з відстані 3–4 м.

витягнувши потерпілого на лід, разом із ним поповзом повертатися назад, постраждалого після надання першої допомоги необхідно доставити до лікарні.

Кожний нещасний випадок на льоду є індивідуальним, і розповісти про всі варіанти щодо дій під час порятунку неможливо, але, як свідчить досвід, найголовніше — це не панікувати і правильно оцінити ситуацію.

Зимова риболовля потребує особливо суворого дотримання правил поводження на льоду:

не можна пробивати поруч багато лунок;

не можна збиратися великими групами на одному місці на льоду водойми;

не можна пробивати лунки на переправах;

не можна рибалити поблизу вимоїн та занадто далеко від берега, яке би там не клювало;

завжди потрібно мати під рукою міцну мотузку завдовжки 12–15 метрів;

потрібно тримати поруч з лункою дошку або велику гілку.

Будьте обережними на льоду! Зважаючи на нестійкі погодні умови, зовсім відмовтесь від виходу на лід.                                         Директор Пилипчанськогго НВК  Л.Письменна


 

ПИЛИПЧАНСЬКИЙ НВК

Н А К А З    від   19.02.2021   с.Пилипча №

Про посилення заходів, спрямованих    на збереження життя i здоровя здобувачів освіти

          Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 р. № 1669, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.01.2018 р. за № 100/31552, Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися зі здобувачами освіти під час освітнього процесу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.05.2019 р. №659, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.06.2019 р. за № 612/33583, на виконання наказів Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 16.02.2021р. №24 «Про посилення заходів, спрямованих на збереження життя і здоров’я здобувачів освіти» та Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради від 18.02.2021 року №34 «Про посилення заходів, спрямованих на збереження життя і здоров’я здобувачів освіти з Білоцерківської міської територіальної громади», з метою попередження дитячого травматизму і нещасних випадків під час освітнього процесу, організації роботи з питань збереження життя і здоров’я здобувачів освіти          НАКАЗУЮ:

  1. Заборонити використання в закладах освіти та на прилеглих територіях відкритого вогню, горючих та отруйних речовин, петард, вибухонебезпечних предметів

  2. Провести Тиждень безпеки життєдіяльності, під час якого організувати конкурси, вікторини, змагання тощо на знання правил безпеки життєдіяльності та відпрацювати практичні дії під час надзвичайних ситуацій і навички надання першої допомоги постраждалим.

  3. Класним керівникам 1-11 класів провести:

3.1. Для учасників освітнього процесу позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності, а саме: з питань запобігання харчових отруєнь, отруєнь лікарськими засобами, хімічними речовинами, дотримання правил пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху, безпеки в Інтернеті, правил поведінки біля водойм тощо з реєстрацією у відповідних журналах.

3.2. Роз’яснювальну роботу серед учнів щодо поведінки в умовах низьких температур, попередження випадків переохолодження та обморожень;

2.3. Бесіди з батьками здобувачів освіти щодо посилення контролю за поведінкою дітей, використанням ними небажаного, небезпечного або забороненого Інтернет-контенту.

3. Медичній сестрі Юрченко К.М. провести навчання учасників освітнього процесу наданню першої домедичної допомоги при переохолодженні та обмороженні, опіках, у випадку травмування чи отруєння.

4. Учителю інформатики Завирусі В.Я. переглянути змістове наповнення розділів на сайті закладу освіти, де висвітлюється інформація з питань запобігання дитячому травматизму та нещасним випадкам.

5. Соціальному педагогу Іжику М.Р. активізувати роботу з питань виявлення у здобувачів освіти депресивних станів і запобігання суїцидальним випадкам.

6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

                                                                                                                             Директор   Л.Письменна